KAN VI HJÄLPA DIG?

Om du har frågor kring spel, insättningar, uttag, bonusar eller vad som helst kan du kontakta oss på tre olika sätt:

1) Kundtjänsten

Slot Bosss svenskspråkiga kundtjänst svarar på din fråga inom 24 timmar. Om du inte får en leveransbekräftelse på ditt mejl till kundtjänsten kan du räkna med att det inte kommit fram. E-postadressen är support@slotboss.se

Mejla svensk kundtjänst

Feedback

Din feedback är värdefull för oss, den hjälper oss att göra Slot Boss ännu bättre. Vänligen sänd alla feedbackmeddelanden till kundtjänsten

2) Livechatt

Om du behöver ett mycket snabbt svar, vänligen använd vår engelskspråkiga Livechatt som är öppen 9 – 01. Vänligen notera att denna tjänst endast är tillgänglig på engelska, operatörerna behärskar inte svenska i skrift. Om du vill ha betjäning på svenska, vänligen kontakta kundtjänsten

Använd engelsk Livechatt nu

3) Postadress

Om du vill sända ett brev till oss kan du skriva till:

Slot Boss
Ground Floor Bevan House, 
1 Esh Plaza, 
Sir Bobby Robson Way, 
Newcastle Upon-Tyne 
NE13 9BA
UK

Vanliga frågor

  • Jag har inte fått 100 kr gratis?

    För att få 100 kr gratis behöver du göra en lyckad kortregistrering.

    Vänligen kontrollera

    • Att kortet är giltigt
    • Att du väljer rätt korttyp (exempelvis Mastercard eller Maestro)
    • Att kortet är registrerat på dig
    • Att utfärdande- och utgångsdatum är korrekt
    • Att du har skrivit in rätt CVV-nummer
    • Att ditt konto inte är övertrasserat
  • Begäran om ID, vad behöver jag sända?

    Vänligen sänd följande information så vi kan behandla ditt uttag:

    • En kopia på ditt pass eller körkort.
    • En kopia på framsidan av alla kort du registrerat och använt på ditt bingokonto. Vi behöver se namn, de 4 sista siffrorna och utgångsdatum på kortkopiorna.

    Om ett eller flera av korten gått ut behöver du skriva ett brev där du nämner samtliga registrerade kortnummer (de 4 sista siffrorna) och bekräftar att det är du som använt kortet/korten hos Slot Boss. Exempel: Jag bekräftar att jag - Ditt Namn - använt kort -xxxx, -xxxx... hos Slot Boss. Underskrivet: Ditt Namn.

    Om ett eller flera av korten inte är i ditt namn kräver vi också skriftligt tillstånd från kortinnehavaren som godkänner att kortet/korten kan användas. Exempel: Jag godkänner att - Ditt Namn - använder kort -xxxx, -xxxx... hos Slot Boss. Underskrivet: Kortinnehavarens Namn.

    • En kopia av en färsk räkning som visar ditt namn och adress, exempelvis en elräkning.

    Vänligen skicka detta till support@slotboss.se som en liten pdf eller jpg-fil, för stora filer kommer ibland inte fram. Vänligen notera att du får en leveransbekräftelse från Slot Boss när ditt meddelande kommit fram. Om du inte får en bekräftelse kan du räkna med att vi inte tagit emot ditt meddelande.

    Denna säkerhetsåtgärd finns till för säkerheten och tryggheten för våra spelare och inte på något sätt för att förhindra dig från att ta ut dina pengar.

  • När vi kan be om ID?

    Vi ber normalt inte om ID om du gör uttag under 10 000 kr till samma kort du satte in med. Vi kan be om uttag i följande fall:

    • Om vi upptäcker en risk med ditt konto
    • Om du gjort din insättning med Mastercard
    • Om du aldrig gjort en insättning på sidan
    • Om du vill ta ut mer än 10 000 kronor
    • Om du gör uttaget med en annan metod än du gjorde insättningen med
    • Exempel: Du gör uttaget till ett annat kort än det du satte in med, du gör uttaget till ditt bankkonto istället för till kortet du satte in med osv.
  • Glömt användarnamn/lösenord/Låst konto

    Du kan ändra ditt lösenord så här:

    • Gå till www.slotboss.se och klicka på “Glömt lösenordet” uppe till höger
    • Skriv in ditt användarnamn och födelsedatum
    • Klicka “Återställ lösenord”

    Du kommer att få ett nytt lösenord per e-post och du kan logga in med ditt nya lösenord genast. Om du fortsätter ha problem, vänligen hör av dig.

    Du kan också klicka denna länk https://www.slotboss.se/forgotten-password/

  • Du upplever tekniska problem

    Vänligen återkom till support@slotboss.se med mer information så vi kan undersöka problemet.

    • Vilken tid inträffade felet?
    • Vilket spel spelade du vid tidpunkten för felet?
    • Fick du ett felmeddelande och vad stod det?
    • Vilken webbläsare (exempel Internet Explorer, Firefox...) använde du?
    • Kan du ta en skärmprint (PrtScn) som visar felet?
  • Spelet laddar inte/spelar inte som det ska

    Vänligen töm din webbläsasares historik (clear browsing history), radera tillfälliga internetfiler (delete temporary internet files) osv. Detta torde lösa ditt problem.

    Du kan också testa en annan typ av webbläsare (exempel Internet Explorer, Firefox, Opera...)

    Om problemet fortsätter, vänligen kom tillbaka med mer information så vi kan undersöka problemet.

    • Fick du ett felmeddelande och vad stod det?
    • Kan du ta en skärmprint (PrtScn) som visar felet?

    Så här rensar du cookies i Internet Explorer:

    • Klicka på Verktyg-menyn i webbläsaren.
    • Välj Internetalternativ på den rullmenyn.
    • Klicka på fliken Allmänt i den övre delen.
    • Klicka på knappen Ta bort cookies i den mellersta delen. Det visas ett popup-fönster. Klicka på OK i det fönstret för att ta bort cookie-filerna.
    • Klicka på OK i fönstret Internetalternativ.

    Så här rensar du cookies i FireFox för Windows:

    • Klicka på Verktyg-menyn i webbläsaren.
    • Välj Inställningar på menyn.
    • Klicka på fliken Sekretess till vänster i fönstret.
    • Klicka på Rensa där det står Kakor i mitten av fönstret.
    • Klicka på OK i fönstret Inställningar.
  • Omsättningskravet 50 000 KR FÖRSTA INSÄTTNINGSBONUS

    50 000 KR FÖRSTA INSÄTTNINGSBONUS måste omsättas innan bonusmedel och vinster kan överföras till kontantsaldot.

    Omsättningskravet måste uppfyllas inom 30 dagar annars utgår bonusen och alla bonusmedel tas bort från kontot.

    När du tackade ja till denna bonus godkände du att omsätta bonusen plus insättningen 20 gånger innan vinster kan överföras till ditt kontantkonto och tas ut.

    När omsättningskravet har mötts förs vinsterna automatiskt över till ditt kontantkonto.

    Du kan kolla din omsättning genom att gå till “Mitt konto” och “Mina kampanjer”

    Kampanjregler

  • Hur annullerar jag ett uttag?

    Vänligen gå till fliken "Uttag" och välj "Annullera uttag". Du kan också annullera ett uttag genom att klicka på "Annullera uttag" högst upp på hemsidan (under "Saldo").

  • Inget händer när jag klickar på ett spel med Mac/Safari

    Spelet öppnas normalt i ett helt nytt fönster när du använder Mac/Safari. Du behöver godkänna pop up fönster för att det skall fungera.

    http://support.apple.com/kb/ph11946

    Om du har problem med Mac/Safari brukar webbläsaren Google Chrome fungera bra. Även där behöver du godkänna pop up fönster för att det skall fungera.

    https://support.google.com/chrome/answer/95472?hl=sv

  • Hur fungerar insättningarna?

    När du är inloggad hos Slot Boss, vänligen gör så här:

    1. Välj "Insättning" uppe i den gröna balken uppe på sidan så kommer du till insättningssidan

    2.

    a) Välj vilket kort du vill använda till vänster i bild genom att klicka i cirklarna

    b) Ditt namn så som det står skrivet på kortet

    c) 16-siffrigt kortnummer

    d) Utgångsdatum

    e) 3-siffrigt CVV-nummer

    3. Skriv en summa i rutan “Summa” (exempelvis 100) om du vill göra en insättning.

    4. VÄLKOMMEN – 100% MATCHNING UPP TILL 50 000 KR: Välj “Ja tack” eller “Nej tack”

    5. Tryck på bekräftelseknappen som heter “Gör en insättning”.

  • Hur lång tid tar ett uttag?

    Hela processen tar normalt 5-7 arbetsdagar, uttag till bank kan ta upp till 12 arbetsdagar.

  • Varningsruta i fliken "Bonusar" (Annullera kampanj)

    Du annullerar en kampanj genom att gå till "Mitt konto" och "Bonusar och du kommer att se denna varningsruta:

    Om du annullerar denna kampanj annullerar du din aktiva bonus (se fliken “Bonusar”) och ditt omsättningskrav.

    Alltså - Om du annullerar denna kampanj när du har en aktiv bonus på ditt konto kommer hela ditt bonussaldo att försvinna, bli noll (0) kronor.

    Antingen kan du a) Spela tills du nått omsättningskravet eller b) Annullera denna kampanj och förlora hela ditt bonussaldo.

    Om du har en liten bonussumma kvar när du går för att göra en insättning kommer omsättningskravet att föras vidare. Om du inte vill att detta skall ske måste du annullera denna kampanj INNAN du gör din insättning.

    Är du säker på att du vill annullera denna kampanj?
  • Varningsruta i fliken "Uttag"

    Du gör ett uttag genom att gå till "Mitt konto" och "Uttag" och du kommer att se denna varningsruta:

    Om du gör detta uttag annullerar du din aktiva bonus (se fliken "Bonusar).

    Alltså - Om du gör detta uttag när du har en aktiv bonus på ditt konto kommer hela ditt bonussaldo att försvinna, bli noll (0) kronor.

    Antingen a) Spela tills du nått omsättningskravet eller b) Gör detta uttag och förlora hela ditt bonussaldo.

    Är du säker på att du vill göra detta uttag?
  • Adressändring

    Vänligen kontakta kundtjänsten om du vill ändra din adress. Av säkerhetsskäl kan du inte själv ändra den adress du registrerat dig med.

    Om du inte vill missa goda erbjudanden i posten och på mobilen är det viktigt att du håller dina uppgifter uppdaterade.

  • Registrering av Maestro

    Om ditt Maestro-kort saknar utfärdandedatum och utfärdandenummer kan du lämna tomt i dessa fält.

  • Uttag till Mastercard

    Man kan tyvärr inte ta ut till Mastercard, så om du satt in med Mastercard kommer du endast att se alternativet att ta ut till ditt bankkonto. Om du är osäker på vad dina Swift och Iban koder är kan du kontakta din bank eller titta på dina kontoutdrag/din nätbank.

  • Vad är Swift och Iban?

    Om du är osäker på vad dina Swift och Iban koder är kan du kontakta din bank eller titta på dina kontoutdrag/din nätbank.

  • E-kort

    Ibland kan du uppleva problem med e-kort då de ofta blir låsta till den första terminalen de används med och inte kan användas för fler än en transaktion.